Zasada trzech - sekretne nauczanie podstawą władzy człowieka nad człowiekiem

Zasada trzech - sekretne nauczanie podstawą władzy człowieka nad człowiekiem


Dualizm (2), zawsze wchodzi w skład tryptyku jaźni (2/3) i tylko świat jedność - nie wywyższa trzeciego elementu, ponad ideologie użyteczności tezy i antytezy.


Fetyszyści (7) wchodzą na scenę (4) z prawa i lewa, aby zagrać swe role na scenie życia oraz zejść z niej w celebrowanej przez plebs chwale lub hańbie. 


Fetyszyzm światowego kultu - sztuki cywilizacyjnej, kreowany jest spoza sceny i widowni - jaskini platońskiej (5), co opiera się na prawie zwierząt (6) - prawie silniejszego, które kreuje w człowieku ideologie przyjęcia biernej lub aktywnej roli aktora lub widza w wytworzonym teatrze (4).


( Zanim na dobre zaczniesz czytać, zaakceptuj zasady panujący w kręgu mojego domu ( 1 - oznacza link pod tekstem), lub opuść moje domostwo, strzeżone przez prawo naturalne. Jeśli korzystasz, korzystaj z całości wraz z linkami, ponieważ cytat, może być zastosowany w złej intencji. )


Dużo mówimy w naszych tekstach o trzeciej sile (9) i teatralnej kreacji naszego świata (4), opartego na artefaktach, fasadach, fetyszach i fetyszystach (7), co ma swój początek w nietykalnej, szamańskiej (8) kaście kapłanów, których dualne reguły religijne i prawne, wymusiły powstanie trzech kast społecznych: 


1. Fundamentalnej - w skład której, wchodzi zniewolony i podporządkowany prawu zwierząt - ludzki kapitał (10)


2. Fasadowej - w skład której, wchodzi najemna kasta kontrolująca (ze fetysz roli, momona, władzy ... (40)) plebs i ochraniająca niewidoczną z zewnątrz władze szamanów (8)


3. Trzeciej siły (9), w skład której wchodzi niewidoczny rząd światowy, kreujący ideologie podziału opartego na ideologiach, dogmatach i fetyszach, co tworzy - utopijny porządek świata (11), w którym poprzez brak równości, mniejszość wyzyskuje i żeruje (12) na większości.


Jak owy świat został stworzony ?


Ludzki umysł, działa na zasadzie świadomego lub nieświadomego odczytywania snu, myśli i marzeń (13).


I właśnie to zauważyli pierwsi filozofowie, a późniejsi szamani (8), którzy stworzyli dwa fronty wykorzystania owej fundamentalnej dla rodzaju ludzkiego wiedzy.


Pierwszy front, oparty został na wolnej idei samostanowienia i samoograniczenia świata personalnego - w skład którego wchodzi poprawne odczytywanie świadomego snu (13) i zarządzanie personalnym czasem, ładem, prawem, moralnością, niepodległością oraz wszechświatem (14), co odnosi się do reguły prawa naturalnego (6): 


Traktuj innych tak, jak Ty byś chciał być traktowany. Rób innym to, co byś chciał, żeby tobie robili. Nie czyń innym tego, czego nie chcesz, by czynili tobie.


Drugi front, oparty został na wykorzystaniu nieświadomych jednostek, do kreowania swojego szczęścia na nieszczęściu ogółu. Przejęcie wewnętrznego głosu (15), pozwoliło na ulokowaniu w człowieku cudzych ideologii - marzeń, snów i myśli. 


Stan ten, nazywany jest marą, w świecie której - przebywa kontrolowana oraz zafascynowana i wystraszona swoimi nowymi pragnieniami oraz reakcjami jednostka, uczona na bazie lustra (17) - emocji, zachowań oraz reakcji wybranych mentorów (16), a także innych jednostek i zwierząt, których potrzeby i pragnienia, stają się częścią powoli zezwierzęconego bytu, który odrzuca odpowiedzialność za swoje życie, a także wiarę w wyższy aspekt ludzkiego umysłu, który zastąpiony zostaje - aktywacją mózgu ssaczego i gadziego (30), których celem jest - dostarczenie szamanom nowych pokoleń (19) - ludzkiego kapitału oraz zaspokojenie wpojonego łaknienia, którego szaleńczy galop, wprowadza konsumpcjonizm, jako cel ludzkiej egzystencji.


Owa retoryka, pozwala trwale kontrolować ludzkie masy, a także ulokować ideologie hierarchii i cywilizacji w ludzkim mózgu, jako niezastąpionych form bytowania, opartych na prawie zwierząt (6) i przeroście zwierzęcego egoizmu nad ludzki altruizm.


Tylko niewielki ułomek procentowy społeczeństwa, potrafi się wybudzić oraz z mar swych powstać (18).


Zasada trzech jedności


Życie na scenie oraz użyteczna wegetacja na widowni, okolona jest pewnymi regułami i prawami, jakie wpoili społeczeństwom szamani, co nazywane jest sztuką.


Zasada trzech jedności lub trzy jedności - classical unities, to zespół trzech reguł podstawowych dla klasycystycznej koncepcji fabuły życia - dramatu i tragedii. 


Reguły te, to jedność czasu, jedność miejsca i jedność akcji. W poetyce klasycyzmu największe 

znaczenie ma zasada jedności akcji.


Najważniejszy w tych zasadach, jest podział ogólnoświatowego społeczeństwa na ideologie dobra i zła - tezy i antytezy, które zawsze, są też złem i dobrem - antytezą i tezą ...


Mamy więc, nie istotny dla ludzkiej logiki - podział płci, języka, koloru skóry, państwowości, wyznania, ustroju, światopoglądu ... , a także odmienności ciążącego na niewolnika piętna (20) koloru flagi, symbolu narodowego, waluty, czy piętna militarnego (29) i religijnego, dopasowujących niewolnika do danego stada, czy obozu wyznaniowego lub narodowego ...


Ten podział, pozwala wytworzyć scenę, na której prowadzona jest wielowymiarowa gra, która daje możliwość najemnikom, wciągnięcia kontrolowanych niewolników w jej bierny lub aktywny przebieg.  


To, co nazywamy regułami dramatu, komedii, czy tragedii, jest dziełem demiurga - dramaturga - filozofa - alchemika - szamana (8), który kontroluje przebieg ludzkiego bytowania za pomocą sztuki.


Takich sztukmistrzów rozwijających teoretyczne refleksje, mamy wielu - Sofoklesa, Ajschylosa, Arystotelesa, czy Heideggera, Freuda, Wittgensteina, Hegel’a i Pope’a ...


Pierwszym źródłem, które mówi o tych zasadach jest - Poetyka Arystotelesa, w której filozof wprawdzie mówi o jedności akcji, ale o jedności czasu wspomina tylko krótko i mimochodem, a jedności miejsca nie wymienia wcale.


Tragedia Grecka (21)


Czas komercyjny (23), ucywilizowanego życia, tak, jak tragedia grecka, rozpoczyna swój codzienny bieg od wschodu słońca, a poczynaniom najemników, towarzyszy bierny wtór - chóru niewolników (22).


Pomimo powszechnie rozprogaowanej ideologii globalnej wioski, do ludzi docierają tylko fake newsy (24), niosące się po świecie, jak śpiew skomercjalizowanego chóru, informującego przeciętnego niewolnika o sytuacji na obozowych scenach całego świata, co nijak, ma się do realnych działań i sytuacji regionalnych społeczeństw.


Ograniczenia pierwotnej sceny już nieistnieją


Stała obecność chóru, czyniłaby częste zmiany miejsca i akcji nierealistycznymi i dziwacznymi. To, że przedstawienia tragedii zawsze zaczynały się o tej samej porze powodowało, że dramaturdzy starożytni mogli dla wzmocnienia efektu dzieła czynić w jego treści wzmianki o porze dnia - powodowało to wrażenie zgodności akcji dramatu ze zjawiskami przyrody, dzięki czemu sama natura stawała się dekoracją teatralną, ale co jednocześnie nakładało na dramaturgów ograniczenia.


Dzisiaj w dobie wszechobecnych mediów, komputerów i efektów specjalnych (25), scenę tragedii można umieścić wszędzie i dopasować jej przebieg, do najlepszej oglądalności ...


Epopeja i Tragedia


Epopeja, jest podobna do tragedii o tyle, że stanowi naśladowanie przedmiotów poważnych wierszem. Różni się natomiast tym, że posiada jeden rodzaj wiersza [heksametr daktyliczny] i formę opowiadania. 


Różni się też długością. Tragedia bowiem usilnie dąży do tego, aby zmieścić się w czasie jednego obiegu słońca lub tylko nieznacznie go przekroczyć, epopeja nie ma natomiast ściśle określonych granic czasu, chociaż pierwotnie ta sama swoboda panowała w tragediach, co w epopejach.


Obecnie tragedia, rozgrywana jest na zasadzie pojedańczego, efektownego i efektywnego zdarzenia, wynikającego z próby wciągnięcia społeczeństwa w świat psychomanipulacji (techniki t.j: programowanie osobowe, szok przyszłości, okno overtona, gaslighting ... (26)), związanej z osiągnięciem konkretnego celu, jeśli owe zdarzenie (zamach, pandemia (27) ...) nie przyniosło wcześniej określanego celu taktycznego, należy wkroczyć na etap epopeji, czyli długotrwałej wojny ze społeczeństwem, wymuszającej przyjęcie danego dyskursu w przestrzeni prawa, czy rozwiązań ustrojowych ...


Jeden obieg słońca 


Podstawowa zasada podziału stwierdza, że dobro kończy się wraz z zachodem słońca, a zło rozpoczyna się wraz ze wschodem księżyca.


Jeden obieg słońca postulowany przez Arystotelesa jako długość trwania akcji tragedii prawdopodobnie nie oznacza tu doby, ale dzień. Reguła ta wywodzi się z konieczności obecności na orchestrze chóru w ciągu całego przedstawienia – obecność chóru w jednym miejscu przez 24 godziny lub więcej byłaby nierealistyczna i nieprawdopodobna. U Sofoklesa i Eurypidesa akcja większości dramatów rzeczywiście mieści się w dwunastu godzinach, chociaż reguła ta nie jest ściśle przestrzegana.


Cała cywilizacja, opiera się na szamańskich regułach, które dla wolnego i świadomego swych potrzeb człowieka, tracą sens, ponieważ dzień, jest częścią nocy, tak, jak noc, jest częścią dnia, śmierć, jest częścią życia, tak, jak życie, jest częścią śmierci, mężczyzna, jest częścią kobiety, tak, jak kobieta, jest częścią męższczyzny (31) ... próba oddzielenie bliźniąt od jaźni (El) niszczy równowagę tryptyku i zamienia owy tryptyk w trzecią siłę, bawiąca się ideologią tezy i antytezy ...


Układ zdarzeń


Jakimi właściwościami powinien odznaczać się układ zdarzeń, skoro jest on najważniejszym i najbardziej podstawowym elementem tragedii.  


Zgodziliśmy się już, że tragedia jest naśladowczym przedstawieniem pełnej, skończonej i posiadającej określoną wielkość akcji; może wszak istnieć całość, która nie posiada właściwej wielkości. 


Całością jest zaś to, co ma początek, środek i koniec. Początkiem jest to, co nie występuje na zasadzie konieczności po czymś innym, lecz po czym właśnie zgodnie z naturą rzeczy występuje lub powstaje coś innego. I przeciwnie – końcem jest to, co z natury rzeczy samo następuje po czymś innym, z reguły lub na zasadzie konieczności, a po nim już nie ma niczego. 


Środkiem natomiast jest to, co samo następuje po czymś innym i po czym następuje coś innego. Dlatego właśnie doskonale skomponowane fabuły nie powinny ani zaczynać się, ani kończyć w przypadkowym punkcie, lecz stosować się do podanych tutaj zasad.


Nie ukrywajmy faktów, nasz świat, państwo, zawód, wykształcenie ..., to teatr, scena i rola. Fetyszyzm (8) - najstarsza z religii, stała się początkiem teatru, w którym towarzyszą nam fetysze - rekwizyty, artefakty, atrapy, maski, fasady, czy akty ...


Trylogia


Czynnikiem, który ułatwia szamanom zachowanie jedności czasu i akcji, jest fakt, iż tragedie - wystawiane są jako trylogie. Części trylogii, są zazwyczaj ściśle związane tematycznie, więc tam, gdzie zbyt skondensowana treść sztuki mogłaby być trudna do zrozumienia, dramaturg ma możliwość objaśnienia jej w dwóch pozostałych tragediach. 


Jedność akcji, nie oznacza jedności nastroju – dość często zdarzają się w niej elementy niskie i humorystyczne, ponieważ psychomanipulacja nastawiona jest na zachwianie emocjonalne, mające na celu - zniszczenie stabilności widza. 


Sinusoida uczy sztuki cierpienia (28), tylko wytrwałe jednostki, które są świadome zachodzących dookoła nich zdarzeń teatralnych.


Jedność miejsca i spektakl globalny


Jedność miejsca, jest częściej łamana niż pozostałe jedności – wprawdzie rzadko występuje gwałtowna zmiana miejsc akcji, ale może nastąpić występowanie podobnych czynników, zwiększających rozmach sztuki.


Zamachy fałszywej flagi (32), najczęściej są zgodne ideologią trzech jedności, jednak ideologia zmyślonej pandemii, musi oprzeć się na kilku podstawowych wartościach, w których następuje najszybszy rozwój owej ideologii: bieda (chiny), przeludnienie (chiny), zwiększona umieralność na czynniki naturalne (wiek - Włochy), miejsce powszechnego odpoczynku (Włochy) ...


Precz z teorią, czyli swoboda działania


Trzy jedności, nie są wyrażone explicite, ani ujęte w formę teorii, dzięki czemu nieskrępowany teorią i krytyką szaman, demiurg - dramaturg ma duży margines swobody, opierając się na konwencji i naturalnym poczuciu piękna oraz szukając nasilenia efektu dzieła zawsze w stosunku do potrzeb konkretnego dramatu i odbierającego go widza.


Poetyka 5 aktów 


Prócz samej zasady trzech jedności, wprowadzono zasadę pięciu aktów sztuki dramatycznej: zasadę połączenia przyjemności z pouczeniem moralnym, zasadę rangi społecznej bohaterów, eliminowania pokazywania scen zbrodni na scenie oraz wzniosłości języka.


Wszystkie poetyczne akty - pełne improwizacji i ekspresji, znajdziemy w współczesnych mediach, których fałszywe wiadomości, muszą spełniać teatralne reguły, pełne manieryzmu, oszukującego widzów w dobrym tonie - poprawności politycznej.


Aby nikt się nie zorientował, że żyje w teatrze


W XVII i XVIII wieku zasada trzech jedności ulega spetryfikowaniu. 


Największe znaczenie ma zasada jedności akcji. Według tej reguły fabuła ma mieć charakter liniowy, być jednowątkowym układem zdarzeń – pozbawionym scen epizodycznych i wątków pobocznych. Rozwój zdarzeń w czasie trwania akcji ma prowadzić wprost do rozwiązania głównego konfliktu zarysowanego w dramacie. Także każda z wprowadzonych postaci musi mieć wyraźnie określoną funkcję w stosunku do rozwoju akcji. 


Prostsze do określenia są zasady jedności czasu i jedności miejsca – zasada jedności czasu mówi, że czas trwania akcji musi się pokrywać z czasem trwania widowiska lub przynajmniej zamykać się w jednej dobie; zasada jedności miejsca mówi, że akcja dramatu powinna toczyć się stale w tym samym miejscu, a przynajmniej nie naruszać prawdopodobieństwa zmian miejsca akcji w stosunku do zasady jedności czasu.


Dzisiaj książki, sztuki, przedstawienia muzyczne i filmy, są psychologicznymi eksperymentami, którego celem jest - przygotowanie jednostki ludzkiej, do następstw tragedii lub epopeji, sprowadzanej na ludzi w wyniku działań szamanów lub ich najemników.


Szaman, alchemik ... , dekonstruuje człowieka duchowo, mentalnie i fizycznie (41), aby przekształcić twór człowieczeństwa chronionego prawnie w twór memetyczny (33), pozbawiony za pomocą ideologii transhumanizmu (34) - dostępu do prawa naturalnego (6), co pozwoli osiągnąć całkowitą kontrole nad ludzkim kapitałem.


Nieruchomość zwana światem


Na jakiej zasadzie szamani dzielą się światem urojonych - państw ustrojowych i religijnych z najemnikami ?


W prawie nieruchomości, są to cztery cechy charakterystyczne dla nieruchomości (państwowej - ustrojowej ...) posiadanych przez kilka osób jako współ najemców.


Cztery jedności, to: jedność czasu, jedność tytułu, jedność interesów i jedność posiadania.

 

Jedność czasu, jest cechą charakterystyczną, ponieważ każdy współdzierżawca otrzymuje swoje odsetki w tym samym czasie, to znaczy z chwilą przekazania aktu własności do nieruchomości.  


Jedność tytułu istnieje, ponieważ każdy najemca otrzymuje swój tytuł od tego samego przyznającego, a jedność odsetek, ponieważ każdy najemca posiada niepodzielny udział w nieruchomości.  


Jedność posiadania istnieje, ponieważ każdy najemca ma prawo do posiadania każdej części całej nieruchomości.


Większość państw w tym Polska S.A, czy Deutschland AG, to jawne lub ukryte spółki (36), korporacje oraz królestwa, księstwa i kreacje religijne, dzierżawione od szamanów (tworzących instytucje rządu globalnego), przez najemników, zarządzających ludzkim kapitałem.


Pan De Mia


Pan De Mia, to po hiszpańsku – mój chleb, chleb powszedni dla aktorów, tworzących nowy porządek świata, porządek strachu (35) oraz żeru człowieka na człowieku. Pandemia, to rosnący, jak na drożdżach - na ludzkiej głupocie i niewiedzy - interes.


Za udział w pieczeniu - pandemicznego chleba, dążącego do globalnego kryzysu - Polska S.A (36) otrzymała od instytucji rządu światowego, w tym Banku Światowego, Europejskiego Banku Centralnego niskooprocentowane dotacje wspierające polskich najemników, przez mniejsze, nierzucające się w oczy - regionalne podmioty ...


Rodzina Łukasza Szumowskiego, agenta Zakonu Maltańskiego (37), na ten przykład - ma talent do interesów opartych o dotacje, które spływają na firmy brata i żony ministra zdrowia ze źródeł państwowych. Ostatni milion złotych trafił pod koniec kwietnia do przejętej zaledwie dwa tygodnie wcześniej spółki - BrainScan. 


Spółka komandytowa Life Science Innovations, w której głównym wspólnikiem jest Szumowski Investments Sp. z o.o. (kiedyś jej wspólnikiem był sam Łukasz Szumowski, ale tuż przed wejściem do rządu przepisał udziały na żonę, z którą ma rozdzielność majątkową), kupiła udziały w startupie BrainScan z Gdyni. Konkretnie 170 udziałów o wartości nominalnej 8,5 tys. zł, które stanowią 24,2 proc. kapitału zakładowego. Już 27 kwietnia BrainScan dowiedziała się, że otrzyma ponad milion złotych z dotacji z państwowej Agencji Badań Medycznych, za wprowadzenie ideologii koronawirusa.


W marcu 2020 roku, Szumowski Investments Sp. z o.o. wycofała się po ponad trzech latach inwestycji ze spółki Kardiosystem Alpejska, czyli przychodni specjalistycznej w Aninie.


Od 2016 roku, Szumowski ma udziały w Simplicardiac, która otrzymała w 2015 roku 1,2 mln zł pożyczki od NCBiR. Chodziło o projekt Rozwój i komercjalizacja nowej, innowacyjnej opaski uciskowej stosowanej do zabiegów cewnikowania serca metodą przezpromieniową. 


W 2016 roku, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeprowadziło kontrolę programu BRIdge Classic. Wystąpienie pokontrolne podpisał Jarosław Gowin, ówczesny szef resortu. Realizacja programu została oceniona negatywnie. Kontrolerzy zarzucili NCBR m.in.: nierówne traktowanie firm, które złożyły wnioski, niezapobieżenie ewentualnemu konfliktowi interesów i co najważniejsze zawarcie umowy z wnioskodawcą w formie nieznajdującej podstawy w przepisach.


Szanowni czytelnicy


Nikt, nie może niczego dać i podarować innej osobie, jeśli nie jest to - dzieło trudu jego własnych rąk oraz umysłu. Nikt, nie może kogoś nagrodzić, ponieważ nagroda, to forma bezpośredniego pochlebstwa, wywyższającego jednostkę ponad inne jednostki.


Kłamstwo fetyszy, takich jak: cywilizacja, państwo, czy hierarchia, można zamknąć w ideologii teatru, sceny i roli. Okradnie ludzi z ich własnego trudu i przypisywanie sobie ich osiągnąć, za pomocą fetyszu państwa, roli i stanowiska, jest zwykłym złodziejstwem i przestępstwem. Straszenie ludzi, w celu osiągnięcia nadrzędnych celów dla szamanów i najemników, jest przestępstwem, negującym prawo naturalne (6).


Nie można obrazić fetyszysty, ponieważ chroni go fetysz maski, roli, czy stanowiska. Nie można ukraść fetyszu pieniądza, ponieważ pieniądz, jest tylko lustrzanym odbiciem ukradzionej za pomocą spekulacji - wartości - rzeczywistego produktu, wykreowanego za pomocą wspomnianego wyżej personalnego trudu.


Fetysz chroni fetyszystów, a za czym ma się schronić zwykły obywatel, sądzony wedle prawa zwierząt (6) ?


Fetysze, wytwarzane przez fetyszystów, to forma uroku i jawnego okradania ludzi z idei trudu oraz nadawania ludziom bezwartościowych fetyszy, aby czuli się lepiej od innych, co kreuje podział, chciwość, kontrolowany wybór (42), celowe donosicielstwo zwane lojalnością oraz powszechną wrogość społeczną ...


Wszystkie te teatralne fetysze, to sprytnie skonstruowane psycho - czary, odciągające ludzi od samostanowienia, personalności (14), odpowiedzialności, duchowego człowieczeństwa, prawa naturalnego, płaskiej struktury społecznej (38) pozbawionej hierarchii oraz samoograniczenia, co czyni z człowieka świadomego Laha, czyli pana samego siebie (38).


Dydymus

Akademia Filozoficzna Dydymusa

https://pomagam.pl/wdd

Liga Świata 

Samostanowienie i Samoograniczenie

https://zrzutka.pl/anzajh

https://trueshopl.wordpress.com

https://tajemnicatajemnic.wordpress.com


1. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/05/13/jesli-wchodzisz-do-mego-domu-i-kregu-badz-swiadom-regul-i-praw-w-nich-panujacych/


2. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/07/29/dwuwymiarowe-malzenstwo-personalne/


3. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/11/04/raelis-odpowiedzialnosc-za-stan-wewnetrznej-rownowagi/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/08/14/czaszka/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/12/25/2020-rok-personalnej-jazni/


4. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/10/10/teatr-groteski-dnia-codziennego-w-ujeciu-logiki/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/07/27/teatr-i-aktorstwo-kult-ur-owe/


5. http://swiatowaliga.blogspot.com/2016/05/nieodrobione-lekcje-slepego-tumu.html


6. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/07/01/nieprzekraczalne-granice-wladzy-i-prawa/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/16/przywrocmy-prawo-naturalne/


https://

wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/18/sprawiedliwosc-prawa-personalnego/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/27/personalny-trybunal-prawa-naturalnego/


7. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/04/wyznawcy-fetyszyzmu/


8. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/03/31/poczatek-kontroli-spolecznej-czyli-szamanizm-filozoficzny-egoistow-zwanych-tyranami/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/06/21/szamanska-wladza-nad-ludem-czyli-przekroczenie-idei-personalnosci/


https://dydymuswojciech.wordpress.com/2019/01/29/szamanskie-plagiaty-i-konstrukty-ideologiczne-kontrolujace-ciemne-spoleczenstwo/


9. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/01/15/klin-czyli-budowanie-i-niszczenie-lukow-mostow-za-pomoca-wiecznej-ideologii-podzialu/


10. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/10/23/kim-jest-krol-i-czym-jest-panstwo/


11. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/10/18/nowy-porzadek-czy-nowy-poczatek-w-ujeciu-swiata-personalnego/


12. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/07/25/wampiryzm-alegoria-zakorzenienia-ideologi-prawa-zwierzat-w-czlowieku/


13. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/08/10/swiadomy-sen/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/02/25/swiadomy-sen-i-spojrzenie-na-nasz-dom/


https://wojciechdydymskicytaty.wordpress.com/2020/06/23/podzial-wewnetrzny-i-zewnetrzny/


14. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/04/24/alegorie-czasu-chronos-aion-uroboros-i-caerus/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/04/14/moj-personalny-lad/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/05/30/swiete-prawo-personalne/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/10/23/przebudzenie-szalenstwa-i-moralnosc-personalna/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/11/11/personalny-dzien-niepodleglosci/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/10/personalny-wszechswiat-jak-w-gorze-tak-i-na-dole/


15. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/12/18/przejecie-wewnetrznego-glosu/


16. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/06/21/masonska-idea-mentora/


17. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/05/17/konformizm-i-edukacja-lustrzana/


18. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/10/26/dowod-na-istnienie-boga-personalnego/


19. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/10/09/watykan-czyli-kult-kontroli-plodnosci-niewolnikow/


20. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/02/pietnowanie-symbolem/


21. https://wojciechdydymski-cytaty.blogspot.com/2017/03/theatron-i-tryptyk-czyli-zycie-zwane.html


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2017/07/20/normalnosc/


22. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/09/10/demokracja-widzow-czyli-postepujacy-projekt-zezwierzecenia-rasy-ludzkiej/


23. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/02/12/tajemnica-zniewolenia-czasu-personalnego/


24. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/04/03/fake-fakty-od-afp-czyli-weryfikacja-poprawnosci-politycznej-na-facebooku/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/03/oswiadczenie-na-temat-falszywej-ideologii-koronawirusa/


https://wojciechdydymus.wordpress.com/2019/12/05/czarno-na-bialym-czyli-oficjalny-swiat-fake-newsow-i-poprawnosc-polityczna/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/07/27/twitter-polityczny-kreator-cenzury-poprawnosci-politycznej-i-klamstwa/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/20/struktura-dezinformacji-lead-stories-czyli-cenzura-za-pomoca-fake-newsow-narzucajacych-poprawnosc-polityczna/


25. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/02/28/strach-i-poprawnosc-polityczna/


26. https://manipulanci.wordpress.com/2017/04/04/okno-overtona-i-kontrola-ludzkiego-umyslu/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/05/21/przemoc-emocjonalna-i-psychologiczna-w-zwiazku-polityce-i-religii-za-pomoca-techniki-gaslightingu/


https://manipulanci.wordpress.com


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/16/eksperymenty-spoleczne-oparte-na-ideologi-falszywej-flagi/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/04/20/strategia-masowej-manipulacja-czyli-dlaczego-zaakceptowalismy-wladze-czlowieka-nad-czlowiekiem/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/02/22/inzynieria-memetyczna/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/07/16/seksualne-ideologie-napedem-dekonstrukcji-spolecznej/


27. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/07/23/zadamy-personalnej-odpowiedzialnosci-za-zamach-falszywej-flagi/


https://koronawirustofake.wordpress.com/2020/05/06/rozliczenie-zamachu-falszywej-flagi/


28. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/09/26/ucz-sie-sztuki-sily-cierpienia/


29. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/04/24/arkademia-piramidy/


30. https://wojciechdydymus.wordpress.com/2019/02/06/gad-ssak-czlek-i-oswiecony-bog/


31. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/04/30/czym-sa-gesty-modlitewne-i-medytacyjne/


32. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2017/01/06/gwiazdy-falszywa-flaga-i-slady-slonia/


https://koronawirustofake.wordpress.com/2020/05/06/rozliczenie-zamachu-falszywej-flagi/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/04/17/notre-dame-false-flag/


33. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/02/22/inzynieria-memetyczna/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/05/25/memetyczny-twor-spoleczny-czyli-budowa-sztucznej-inteligencji-na-bazie-internetu-rzeczy-ludzkiego-kapitalu/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/13/memetyzm-transhumanizm-i-utylitaryzm-depopulacji-czyli-slow-kilka-do-ministra-zdrowia/


34. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/13/memetyzm-transhumanizm-i-utylitaryzm-depopulacji-czyli-slow-kilka-do-ministra-zdrowia/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/08/symulacja-nowy-wymiar-transhumanizmu/


35. https://wojciechdydymski-cytaty.blogspot.com/2016/05/nowy-porzadek-swiata-cywilizacja-strachu.html


36. https://www.rpo.gov.pl/pl/content/polska-jako-firma-w-usa-rpo-pyta-msz?fbclid=IwAR2HxyLutfGb29XcF4g-aA9W8H843JSAzoK8X8j8UjnXq-4omzKdQb2G0Sc


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/12/17/juz-oficjalnie-polska-s-a-i-spolki-corki/


37. https://koronawirustofake.wordpress.com/plakaty-ministra-na-miescie/


38. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/04/30/jedna-sila-676-i-lah-czyli-pan-samego-siebie/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/05/05/obudzcie-sie-mesjasze-dam-wam-tarcze-i-bron-niepokonana-prawde-i-magie-intencyjna/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/05/31/ogien-oporu-messlah-do-fetyszystow/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/05/21/ponad-teze-i-antyteze-czyli-swiat-swiadomego-laha/


39. https://samostanowienie.blogspot.com/2017/01/lechia-reaktywacja-zjednoczenie-ponad.html


40. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/01/25/najemna-czarna-szlachta-czyli-fetysz-tytularny-utrzymujacy-wyzszosc-jednostki-nad-jednostka/


41. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/03/12/4-rewolucje-fragment/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/11/20/5g-czyli-sila-promieniowania-elektromagnetycznego/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/12/04/smog-smugi-chemiczne-czyli-droga-do-waluty-energetycznej/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/02/10/fluoryzacja-kontrola-mas/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2019/11/06/kryzys-klimatyczny-i-smog-nie-istnieja/


42. https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/06/25/inteligencja-bezobjawowa-czyli-dlaczego-plebs-wybiera-sobie-zerujacych-na-nim-panow/