Drony spoza czasu i przestrzeni.

Drony spoza czasu i przestrzeni.

Jak powstają koła w zbożu.

Niezwykłego drona dostrzeżono w Bakersfield tuż przy autostradzie nr 17, w pobliżu restauracji, znanej jako „Summit Snack Shack” lub „Summit Roadhouse” ( Los Gatos, Santa Clara County, Kalifornia).



Miało to miejsce po raz pierwszy od 1987 roku wiele osób znów zobaczyło tego ważkowatego drona. W poszukiwaniu prawdy dotarłem do relacji wielu obserwatorów opowiadających o tajemniczych dronach nazywanych ważkami.

Drony masowo zaczęły pojawiać się w biały dzień od maja 2006 r, w rożnych częściach Stanów Zjednoczonych.



„Wróciłem do pokoju w ,którym nagle zrobiło się ciemno i wyjrzałem na zewnątrz, aby zobaczyć, co spowodowało cień, i nie było to coś co zwykle, można zobaczyć za oknem ! Obiek nie poruszał się wisiał nieruchomo w powietrzu przez kilka sekund , nie wydając żadnego dźwięku.”



Nowy świadek, sfotografował obiekt który zobaczył przez okno swego domu .

Pierwsze potwierdzone relacje i zdjęcia tych obiektów pochodzą z 1981 roku. Najwcześniejsza wierna relacja z obserwacja pochodzi z 1987 roku, kiedy naoczny świadek zobaczył drona podczas pokazów lotniczych w Barksdale AFB w stanie Luizjana.

Świadek poprostu wszedł do niewłaściwego hangaru i zobaczył drona wiszącego w powietrzu metr nad posadzką. Natychmiast pojawili się uzbrojeni strażnicy ,którzy wyprowadzili zaszokowanego świadka z bazy lotniczej.

CARET jest akronimem ( komercyjne zastosowanie badań technologii pozaziemskiej – ale nie obcej) klasyfikującym projekty specjalnego dostępu, nasz świadek Izaak pracował tam przez 3 lata jednak nigdy nie został dopuszczony do hangarów i biur projektowych.



Nowe zeznania świadków ujawniają najstarsze znane publicznie obserwacje owych obiektów, które miały miejsce w 1981roku. (warto zwrócić uwagę na tematy, które opisałem w artykule Dark Knight i Dark Face)

Isaac wysłał swoje obserwacje i zdjęcia do MUFON (The Mutual UFO Network) organizacji pozarządowej zajmującej się obserwacjami obiektów latających nieznanego pochodzenia. Zdjęcia Isaaca są zbierzne z relacjami i zdjęciami innego internauty o nicku Rajman1977.



Isaac widział na obiektach symbole CARET ( Kareta (ang. caret) – nazwa symbolu ^ (czasami nazywanego daszkiem lub dzióbkiem). W Standardzie Unicode ma kod U+005E, a w ASCII ma szesnastkowy kod 5E. Symbol karety pierwotnie był używany przez pisarzy, kiedy chcieli wyjaśnić, co oznacza konkretny termin lub po prostu zaznaczyć, że fragment tekstu wymaga poprawki). W logice ^ symbolizuje koniunkcję, czyli tzw. „i” logiczne (p q).) . Podobne symbole są również zbieżne z symbolami występującymi w języku Hindi , a także w języku japońskim i greckim (10 tysięcy lat temu).

Tło historii

Od 1981 do 2008 roku spisano setki relacji ze spotkań z ważkowatymi dronami. Wszyscy światkowie twierdzą ,że obiekty nie wytwarzały dźwięków poza małymi przeskokami elektrostatystycznymi, obiektom towarzyszyło uczucie statycznego ładunku elektrycznego w powietrzu.



Większość świadków obserwowało i fotografowało te dziwne drony, niedaleko drzew lub słupów energetycznych.

Isaac od 2007 roku publikuje informacje na temat swojego śledztwa w internecie , a pseudonim pozwala chronić jego tożsamość.

Na zamkniętej już stronie Isaaca zostały opublikowane dokumenty i fotografie z projektu (CARET) ,którego realizacja odbywała się w bazie Palo Alto w Kalifornii.

Według Isaaka – Ideą projektu było wdrożenie na ziemi starożytnych projektów stworzonych rękoma ludzi w różnych epokach jej istnienia. Technologie te często powstawały poza obszarem naszej galaktyki, i wracały na ziemię wraz z powracającymi ludżmi pragnącymi odbudować życie na ziemi. Informacje dostępne te są w wielu starożytnych pismach dostępnych dla każdego śmiertelnika ,który chce do nich dotrzeć.



Technologie te od wielu lat są komercjalizowane i wdrażane do użytku przez masońskie korporacje wsród, których znajdziemy takie firmy jak: IBM, Apple, Microsoft, HP, Samsung czy Sony …

W latach 1984-1987 nastąpił nagły skok technologiczny postępujący w tępie wykładniczym. Jednak zdobyczy nowej (starej) nauki jest tak dużo ,iż postęp rozpaczął nagły galop (po roku 2000) , pomimo to, to co jest w naszych rękach jest nadal opóźnione w stosunku do wiedzy elit o ok.1000 lat. Przewaga dzięki technologii!



Wielu naukowców pracujących dla tajnych projektów rządowych nigdy nie przyzna się do pracy nad technologiami pozaziemskim z powodu obaw przed ośmieszeniem ich słów i pracy.



Isaak i inni naukowcy pracowali na własną rękę lub w bardzo małych grupach, wykluczających możliwość podejrzenia całego projektu w jego finalnej wersji.

Budynki tajnych projektów takich jak CARET wyglądają jak inne tego typu obiekty w Dolinie Krzemowej.

Jednak w środku za zamkniętymi drzwiami zabezpieczonymi kluczami bardzo wysokiego bezpieczeństwa istnieją prawdziwe podziemne labirynty. Jak pisze Isaak w budynku było więcej strażników niż Niemców atakujących Polską granice w 1939 roku.



Wśród przemyconych dokumentów wyciekły liczne fotografie, ukazujące części dronów ważek.

Inne dokumenty opisując dziwny język symboli, „Q4-86 Raport z badań „- to raport kwartalny opisujący postęp prac inżynierów, fizyków, mechaników… pracyjących nad „nowymi” materiałami lotniczymi.

Cztery zaawansowane technologie pozaziemskie zostały wymienione w dokumencie CARET Q4-86.



1. Przenośny generator anty grawitacji .
2. Rejestrator i rzutnik przestrzenny obrazu trójwymiarowego .
3. Skomplikowany system symboli i konstrukcji geometrycznych umożliwiających zdefiniowanie funkcjonalności artefaktów, jak również manipulowaniem ich zachowań, jest to język programowania komputerowego, ale bez potrzeby fazy kompilacji / interpretacji.
4. Projekt 4 zostały zaszyfrowany i pozostał nieczytelny.



„Słyszałem od wielu znajomych, że istnieje wiele miejsc, takich jak PACL w Sunnyvale i Mountain View , zajmujących się badaniem starożytnych i galaktycznych artefaktów …”

Zdjęcia dziwnych ważek zgłoszano na terenie całych Stanów Zjednoczonych od Capitolu, Big Basin, Bakersfield, po Kalifornię, Birmingham, Alabamę, Arizonę czy Ohio…

Obiekty miały maksymalnie dwa metry długości i w żaden sposób nie mogli obsługiwać ich ludzie.



Sfotografowany w Tree Top Level obiekt w pobliżu elektrowni został zauważony przez grupę pracujących w elektrowni Polaków.

Jednym z naszych świadków jest mająca 58 lat Maryja (nick) urodzona w Detroit, w stanie Michigan.



Jej ojciec był inżynierem pracującym dla General Motors, Forda i Chryslera. Po rozwodzie rodziców w 1970 roku, jej matka przeniosła się z do Phoenix w Arizonie. Maryja uczy sztuki od 30 lat, a obecnie mieszka w SE Michigan.

Powinienem dodać, że sprawdzono dane osobowe Maryji i potwierdzono jej prawdziwe imię i nazwisko, adres, numer telefonu i inne dane potwierdzające tożsamość i tło zdarzeń tak jak w przypadku Isaaka.

Maryi zobaczyła drona ponad 30 lat temu w 1981 roku, i zachowywała tą historię dla bliskiej rodziny.

Dziesięć lat pózniej w 1991 roku Maryi zgłosiła do MUFONu obserwację obiektu wykonanego ze stopu płynnego srebrnego matalu.



Kilka miesięcy po wykonaniu raportu dla MUFON Maryia nawiązała kontakt z Izaakiem, którego nie znała.

„… Maryia zobaczyła swoje zdjęcia na stronie Isaaka: ” po kliknięciu na nie, prawie spadłam z krzesła, kiedy zobaczyłam, że zdjęcie w górnej części strony zostało wykonane przeze mnie. ”



Chyba powinienem zacząć od pytania, o okoliczności w jakich zobaczyłaś drona? .

„Pamiętam bardzo dobrze ten dzień. To było w Phoenix (Camelback Mountain). Nie mam pojęcia, czy ten budynek nadal istnieje. To było mieszkanie mojej matki, która zmarła mając 48 lat na raka w 1984 roku ”



„To był styczeń 1981 roku (jestem pewna co do daty) … miałam wtedy 25 lat . W każdym razie, moja mama dała nam (mi i mężowi ) swój pokój do spania … Jej pokój był na pierwszym piętrze. ”

Cień

„Po obiedzie (około 16 lub 17), mieliśmy grać w karty. Moja matka zapytała mnie, czy nie przyniosę jej paczki papierosów z górnej szuflady jej komody. Jak weszłam do pokoju, zauważyłam, że żaluzje są otwarte, a okna lekko uchylone. Zabrałam paczkę papierosów, i obróciłam się, aby opuścić pokój, gdy nagle zobaczyłam cień rzucany na łóżko. ”

„Wróciłam do okna aby zobaczyć, co spowodowało cień, i zobaczyłam dość duży obiekt wiszący na wysokości okna bez jakiegokolwiek dźwięku . ”

„Po prostu stał tam przez kilka sekund lub minut nie wiedziałam co to może być, to był dla mnie szok … Co ja widzę, co to jest ? Wtedy przypomniałem sobie o moim aparacie fotograficznym!



Szybko złapałam go i zrobiłam to zdjęcie. Pobiegłam od razu z aparatem do fotografa ponieważ nikt nie uwierzyłby mi w to co zobaczyłam ! Moja matka, jej chłopak, mój mąż i ja, wszyscy pobiegliśmy do okna sypialni mojej matki,ale tego obiektu już nie było. ”

Symbole i Język

Izaaka najbardziej fascynował aspekt symboli i znaczenie dziwnego „języka”, który ma kluczowe znaczenie dla funkcjonowania wielu starożytnych i poza ziemskich artefaktów.

Maryja powiedziała mi, że w pamięć wbiły jej się dwa najważniejsze symbole tego języka. Jako artystka, czuła się w obowiązku, aby utworzyć z symboli wzór na własnej torebce.

„Mam niektóre z tych znaków wykonane z koralików, noszę je zawsze w mojej torebce. Te symbole mają na mnie dziwny wpływ. Szyje je na każdej nowej torebce. Ciągle mając nadzieję, że gdzieś, kiedyś, ktoś wyjaśni mi ich znaczenie. ”

„Wszystkie symbole powielane przez Maryię są zbierzne z dokumentami PACL przemyconymi przez Isaaka . Symbole te pojawiają się również na spodzie danej jednostki lub na innych elementach obiektu”.

Maryja – „Moje zdjęcie zostało zrobione za pomocą aparatu Instamatic. To zdjęcie jest w bezpiecznym miejscu i nie wiele osób mogło je zobaczyć. ”

„Pamiętam, że kiedy pokazałam zdjęcie mojemu ówczesnemu mężowi, chciał zgłosić się do lokalnej gazety, ale ja kategorycznie odmówiłam.”

„Jeśli chodzi o zdjęcia to naprawdę przeraża mnie, sposób w jaki są one do siebie podobne, wszystkie widziane obiekty pomimo upływu lat są takie same, jednakowe. (1981-2014) Nawet zastanawiałam się czy to nie fotomontaże lub nie zostały one ukradzione z mojego komputera.”

„Isaac pisząc do mnie email , powiedział że obiekt ,który widziałam nie był obcego pochodzenia i, został wykonany w USA. Powiedział mi także , że nie należy bać się obiektów typu UFO, ponieważ najcześciej są to jednostki obserwacyjne, bez załogowe w fazie testów … ”

„Poprosił mnie, abym usunęła także jego adres e-mail po przeczytaniu listy. Zrobiłam to po tym jak wydrukowała maila. Przypuszczałam, że skontaktował się ze mną z powodu mojej korespondencji z MUFONem, co nastąpiło zaledwie kilka tygodni wcześniej. Nie miałam pojęcia, kim on był… ”

„Issak powiedział mi, że, wraz z kilkoma innymi mężczyznami, został poproszony przez rząd USA do pracy ,która miała znaleźć zastosowanie handlowe dla niektórych technologii , które były w posiadaniu prywatnych i rządowych inwestorów. ”

„Każdy naukowiec po wejściu i przed wyjściem z budynku został przeszukany. Issac powiedział, że każdy pracował w oddzielnej dźwiękoszczelnej kabinie i szukał zastosowania dla komercjalizacji danego projektu.

Isaak powiedział również , że nigdy nie powiedziano im, skąd te przedmioty pochodzą.”

„Issac sam odkrył ,że symbole na metalu, muszą być ułożone w komkretnej kolejności, aby w danym polu elektromagnetycznym, pojawiały się dodatkowe znaki i symbole. Wiele ze znaków widzianych było tylko w ciemności lub w ultrafiolecie. Zła kolejność symboli powodowała zanikanie opisów i brak reakcji na magnetyzm.

Issac pracował często w specjalnych goglach ,które umożliwiały mu patrzenie w sposób w jaki robią to zwierzęta, ponieważ pręciki ludzkiego oka nie były wstanie dostrzec odpowiedniej kombinacji znaków.”

„Niektóre z obiektów mogły zachowywać niewidzialność lub częściową niewidzialność np. dla aparatów fotograficznych . Niektórzy ludzie widzą tylko wysięgniki lub klatkę drona , z powodu pochłaniania światła przez niektóre elementy konstrukcji. Zanikanie obiektów to element technologi maskowania ,która czerpie pełnymi garściami z natury i nie wymaga wielkich rozwiązań technologicznych przy zastosowaniu odpowiednich materiałów konstrukcyjnych…”

„Niestety to co nie widzialne dla ludzi jest doskonale widoczne dla psów , warto obserwować zwierzęta szczekające na coś co na pierwszy rzut oka nie istnieje…”

Jaskinia starożytnych symboli

„​Niektóre symbole prawie identyczne do tych z dronów ,można odnaleźć w starożytnych jaskiniach, symbole mające 10.000 lat to codzienność dla archeologów pracujących w Indiach na zlecenie rządów całego świata . ”

Zdjęcia grot wypełnionych znakami , można było znaleźć na stronach wielu uniwersytetów jeszcze pod koniec 20 wieku. To było niesamowite.

Warto zwrócić uwagę na książkę „Oltissus” ,która jest konfiskowana z bibliotek na całym świecie ze względu na obowiązujący Patriot Act. Czy książka o jaskiniach i symbolach zagraża bezpieczeństwu narodowemu ?

Czy słowo Oltissis / Oltissus ma coś wspólnego z książka „Ancient Greek Gods and Lore Revisited”?

„W wieku 14 lat, po przeczytaniu w National Geographic o ewolucji ziemi, i „rdzeniach”, które zostały wykopane na Grenlandii , uderzył mnie fakt odkrycia w nich nasion tropikalnych roślin strąkowych, które były przechowywane w rdzeniach jako materiał siewny dla przyszłych pokoleń .

Napisałem opowiadanie o tym, co myślałem, co to dla mnie oznaczało, i wysłałam je do NASA. Nigdy nie odpowiedzieli… Ale”

„Pięć lat później, kilku ” Facetów w czerni ” złożyło mi wizytę, podczas , której chcieli wiedzieć, gdzie zdobyłam wszystkie informacje o historii, którą opisałam. Śmiejąc się powiedziałam, że po części była to moja wyobraźnia, a po części dokument National Geographic, nie mogłam uwierzyć w to, o co właśnie mnie zapytali!

Oni nawet to nagrywali ! Moja matka nie mogła uwierzyć ,że rząd interesuje się opowiadaniem nastolatki. ”

„Poproszono mnie nawet o odnalezienie tego artykułu z National Geographic i telefon w razie jego odnalezienia.” Moja historia po prostu była teorią, która opisywała zaawansowaną technologicznie rasę żyjącą 90,000 lat temu, która odradzała się co pewien czas uciekając przed zagrożeniami w kosmos lub do wnętrza ziemi. (Być może więcej niż jeden raz.) ”

„Teraz jestem pewny ,że oni weszli w posiadanie owej technologii i chcieli opatentować i sprzedawać owe artefakty . Sprzedaż gotowych przedmiotów korporacją pokrywała wydatki na czarne projekty rządowe mówi Isaac.”

Relacja

„W 1991 lub 1992 roku, gdy jechałem do domu w Livingston / Genessee : Michigan, moja 9-letnia córka była na miejscu pasażera, a druga 13-letnia córka siedziała na tylnym siedzeniu auta.

Mieliśmy około 3 mil do domu, kiedy moja córka powiedziała: „Co to jest?”. Spojrzałem na Wschód, około pół mili od auta, bezpośrednio nad łąką tkwił ogromny srebrny dysk. ”

„Zatrzymaliśmy się i patrzyliśmy na niego, był nieruchomy, i jasny jak lustro . Nagle w ułamku sekundy oddalił się na północ w niewiarygodnym tempie.

Powiedziałem dziewczynom, aby wsiadały szybko do samochodu i ścigałem obiekt starą utwardzoną drogą . Straciłem go z oczu nagle rozpłyną się i zlał z otoczeniem. ”

„Jadąc dalej , zobaczyłem że grupa ludzi blokuje oba pasy dwupasmowej drogi . Grupa 40-50 osób kręcących się na jezdni, obserwowała dysk, oddalający się na południe. Jednym z nich był policjant. W ręku miał niedziałające walkie-talkie. ”

„Słyszałem, jak mówili, że obiekt poruszał się z szybkością 4000 MPH. Tydzień po zgłoszeniu mojej relacji ,odezwał się do mnie Issak opowiadając mi historie w, którą do dziś trudno mi uwierzyć … ”

„Jest wiele rzeczy, których nie wiemy …”

„Myślę, że MUFON nie dzieli się informacjami na temat autorów wybranych relacji … …”

Czy pamiętasz nazwisko osoby z MUFONu ,która dokonała wstępnej weryfikacji danych ?

„Nie wiem, z kim rozmawiałem w MUFONie, ale powinna ona mieć zapis tego, że poprosiłem o anonimowość. ”

Historia kontaktów Issaka ze świadkami.

Początkowo zastanawiałem się, dlaczego Isaac, kontaktuje się z świadkami owych zdarzeń, ale teraz wiem, że szukał on dowodów i świadków potwierdzających jego dokumenty i zdjęcia. Issac musiał być doskonałym informatykiem skoro bez problemu zdobywał dane kontaktowe świadków spotkań z niezidentyfikowanymi obiektami latającymi.



„Ja również próbuje skontaktować się z dotychczasowymi świadkami, takimi jak Czad, Rajman, Jenna, Lake Tahoe …”

Proszę wasz abyście szukali prawdy w sobie, i nie szukali fantastycznych informacji pośród dezinformacji!

Spędziłem wiele czasu szukając starożytnych glifów i symboli jaskiniowych. Warto poznać historie ziemi i ludzi w rożnych epokach ich istnienia bowiem patrzenie w gwiazdy odciąga wasz wzrok od historii prawdziwych.



Arizona jest domem dla całego szeregu instalacji wojskowych, w tym Fort Huachuca, Yuma Proving Ground, Camp Navajo, a w samym Phoenix jest Bombing, Barry M , Goldwater i Luke Air Force Base, który jest tylko 28 km od Camelback Mountain .

Raporty na temat dronów docierają do nas od 33 lat. Tysiące światków , setki zdjęć, a mimo to dezinformacja medialna nie pozowala ludziom poprzez rozmycie i ośmieszenie dotrzeć do istoty prawdy o niezwykłych obiektach latających.



Jedno jest pewne operatorem owych maszyn są rządy oraz korporacje skupione dookoła tajnych bractw. Wiadomo jest ,że pracowano nad technologią maskująca i ,można również stwierdzić ,że cel ten został osiągnięty ,a niewidzialne obiekty śledzą nasze poczynania, pozostając widocznymi dla zwierząt …

Wojciech Dydymus Dydymski
Liga Świata