PGNiG, syjonistyczni komornicy i faszystowskie prześladowania.


PGNiG, syjonistyczni komornicy i faszystowskie prześladowania.

Pilne !

Jak możesz stracić dorobek życia.?! Ktoś upatrzył sobie twój dom.?!
Życie ludzkie nie ma znaczenia.?!

1. Zakładasz gaz w PGNiG, organizacji okradających polskich obywateli za zgodą Opus Dei.

2. Dostajesz przekręcony zegar i dostajesz dwa rachunki na 10 tysięcy złotych. 

3. Bierzesz kredyt na część spłaty.

4. PGNiG, zabiera zegar do analizy (nie ma możliwości aby analizy dokonał niezależny ekspert), ustalając, że wina leży po twojej stronie.

5. PGNiG zaczyna ściągać ci z renty 300 złotych, pozwalając abyś żył za 200 złotych.

6. PGNiG, dzięki znajomością w sądzie wchodzi ci bezprawnie na hipotekę, za 4200 złotych fałszywego długu (odsetki ...) , minus 960 złotych pieniędzy ściągniętych z Twojej renty. !!! 

(Sprawa odbywa się bez udziału wszystkich stron na pokładzie statku handlowego - sali rozpraw...)

7. Syjonistyczny komornik wysyła Ci ostateczny termin spłaty ...

A teraz szczegóły, prosto jest zniszczyć człowieka, doprowadzając go do próby samobójczej ... Wiedzą o tym kurwy z PGiNG, sądów i komornicy ... Tak kurwy, bo co to za prawo, które krzywdzi człowieka (bez wysłuchania jego racji, słów), a korporacja okrada starszego człowieka.?! 

Kim ja jestem, że mam prawo wyrażać prawdziwe opinie o waszej zorganizowanej grupie przestępczej : wolnym człowiekiem, który zagraża waszym brudnym interesom, powiązaniom, konszachtom ...

Co z tego, że macie dyplomy i umiecie prawie zawsze poprawnie pisać, skoro jesteś ułomnymi analfabetami, pozbawionymi logiki i empatii, jesteście ślepymi narzędziami zbrodni, przeciwko innemu człowiekowi ... Mamon i etatyzm nadają sił waszemu choremu działaniu. !

Kto jest winny całej sytuacji : 

- Janusz Lerczak, PGNiG 
- Ewa Szawczyk, PGiNG 
- ubezwłasnowolnieni prezydenci poznania 
- Ewa Tamara Szuber Bednarz komornik 
- Andrzej Daczyński wiceprezes sądu apelacyjnego w Poznaniu
- pośrednio minister sprawiedliwości 

Bezproduktywne i bezużyteczne bestie boją się nawet pokazać swoje "twarzy", a raczej mordy w internecie, ale my postaramy się, aby każdy z was mógł ich wytykać palcami w internecie, na ulicy i na urlopie ... Bezużyteczne zawody, profesje pozwalają niszczyć ludzi, przez byłych już ludzi - urzędników, sędziów, komorników...

Te same mordy bały się spotkać na sali rozpraw z spracowaną rencistką, aby zabrać jej dorobek całego życia ... Czy tak nie robią cichociemni przestępczy, kurwy, syjoniści ... ?! Kurwy ściagają z renty pieniądze i jednocześnie wchodzą na hipotekę domu. Ale posłuchajcie ręka sprawiedliwości uderzy w tych którzy tego prawa nie przestrzegają ... !!! 

(https://m.facebook.com/ligaswiata.poznan/posts/1062092713842647 , http://ligaswiata.tumblr.com/post/136762643217/cywilizacja-jaka-cywilizacja-jak-by%C4%87)

Jest to zorganizowana grupa przestępcza, sitwa, banda o zbrodniczym podejściu do ludzi i życia.

Zamierzam tych ludzi napiętnować.
W sposób trwały i szczególnie uciążliwy ...

Bestie poczuły się urażone i zagrożone : https://plus.google.com/+LigaŚwiata/posts/CoP9iSQhCDw , https://plus.google.com/+LigaŚwiata/posts/iSizwGGUmLh , http://archiwaipn.hvs.pl/pging-idzie-na-wojne-z-biednymi-chorymi-i-starszymi-czyli-proces-wywlaszczenia-polakow/ , https://m.facebook.com/Liga.Swiata.Polska/posts/690731464370335 , https://www.facebook.com/ProjektSwiadomosc/posts/1503679386438652 ...

Zbieramy pieniądze aby wynająć firmę detektywistyczną, musimy sprawdzić powiązania tych ludzi, stan ich finansów, pochodzenie, koneksje rodzinne ... Ci ludzie zagrażają społeczeństwu ... !!! Psychopatów, należy izolować ... !

Jeśli z powodu tych ludzi stanie się coś złego, wyrównamy rachunki za pomocą prostej reguły : oko za oko ...

Walka z sądem, pieniędzmi i prawem morskim ...
https://www.facebook.com/Liga.Swiata.Polska/posts/773480052762142

Otoczyli mnie, moją rodzinę i znajomych ... Chcą mnie zaszczuć, o co chodzi ?! O prawdę i odkrycie, o którym napiszę wam niebawem ... 

Pisałem wam w maju, że niebawem umrę, w czerwcu prawie się to sprawdziło. (opisze wam jak to dokonano na mnie zamachu)
W latach 1999-2015, dokonałem  niebywale ważnego odkrycia, potwierdziłem teorie, która ma wpływ na wszystkie elementy ludzkiego życia...

To niestety jest już walka, nie tylko o moje życie, być może tego nie zrozumiecie, ale czuje się tak, jakby chcieli abym sam odebrał sobie życie, w zamian za prawo do życia ludzi których znam ... 

Myśleli, że umrę (miałem umrzeć, próbowano mnie zabić i otruć ...) lub odbiorą mi zdolność do samodzielnego życia, nie przewidzieli jednak, że wrócę ... 

Trzy lata temu napisałem : 

"Codziennie starają się tobie odebrać prace, godność, resztki dumy, prawdy czy elementarne prawo do życia, kreatywności i wolności ..."

"Agresor sprawdza, atakuje, zapewnia pozorny komfort i dobija.
Tak działają służby specjalne w chwili, kiedy obiekt przerasta otoczenie swoim dokonaniem."

"Zaplanowany „zbieg okoliczności” ma dobić ofiarę, która poprzez mały sukces nie dostrzega elementu zaskoczenia ..."

"Jednak dzisiaj jestem cholernie upartym skurwysynem i gniew wzbudza we mnie spotęgowane działanie za każdy zamknięty serwis powstaną trzy nowe … Oko za oko, ząb za ząb... Wasze zasady, nasza interpretacja… Furia to moja siostra, a gniew to mój brat ..."

http://ligaswiata.blogspot.com/2013/07/zaplanowany-zbieg-okolicznosci.html?m=1

W moich tekstach zakamuflowałem wszystkie moje teorie, doświadczenia i osiągnięcia. Niewiem do czego się posuną ... A być, może po prostu wiem do czego posuną się ludzie, z którymi przyszło mi walczyć ...

Przez ostatnie 7 lat napisałem 25 tysięcy artykułów głównie na rynek amerykański. Mam nadzieję, że było  warto od 17 lat to robić i poświecić dla tego życie zawodowe i osobiste ... 

Niektórych rzeczy żal, ale było warto robić, to co robiłem ... 

Liga Świata
Dydymus

P.s Osoby, które chcą pomóc starszej kobiecie zapraszam na maila. Jeśli będzie to firma, damy wam za darmo reklamę na miesiąc ...

http://facebook.com/liga.swiata.polska